Ostatni produkt
-p-brolly-new-dynasty-p-.jpg

Brolly new Dynasty

Cena:899.00
Wizyt:
Dzisiaj: 19Wszystkich: 175440

Regulamin


 

Włascicielem Internetowego Sklepu Zoologiczno - Wędkarskiego HAMSTER (www.hamstershop.pl) jest firma:

Wioleta Sobek

ul. Bolesława Limanowskiego 6

43-400 Cieszyn

NIP 548-247-81-44

Rachunek BANKOWY:

Ing Bank Śląski 46 1050 1083 1000 0090 9764 4968

Firma powstała we wrześniu 2012 roku. Rozwijamy się dynamicznie w dziedzinie handlu artykułami zoologicznymi oraz wędkarskimi. Naszymi kontrachentami są uznane polskie i zagraniczne firmy. Gwarantujemy szybką i miłą obsługę. Zapewniamy satysfakcję z zakupów zrobionych przez Państwa w naszych sklepach.

Zapraszamy!

 

Regulamin

Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem określa zasady sprzedaży w Sklepie HAMSTER.
Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te stają się skuteczne w terminie wskazanym przez sklep HAMSTER, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego regulaminu na stronie internetowej Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, są realizowane na zasadach dotychczasowych.

RODO

Obowiązek Informacyjny w zakresie przetwarzania danych osobowych



Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych w myśl rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako ,,RODO”) HAMSTERSHOP.PL Wioleta Sobek ul. Bolesława Limanowskiego 6, 43-400 Cieszyn, NIP 5482478144, REGON 243015690 (dalej również jako ,,ADO”).

Jak możesz się z nami skontaktować?

Z ADO można skontaktować się telefonicznie pod nr: +48 695754108, w drodze korespondencji elektronicznej, (mail: chomikwpodbieraku@gmail.com) lub pisemnie na adres prowadzonej działalności gospodarczej.

Jaki rodzaj Twoich danych osobowych przetwarzamy?

ADO przetwarza dane wskazane w formularzu umowy kupna, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu i adres mail.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Twoich danych ?

ADO przetwarza Twoje dane osobowe w celu:

  • realizacji zamówienia, wysłania zamówienia na wskazany przez klienta adres

  • obsługa reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego);

  • realizacja próśb klienta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

  • przesłania informacji handlowej w zakresie nowych produktów, promocji - Twoja zgoda);

     

Kto może zapoznawać się z Twoimi danymi osobowymi?

Wyłącznie obsługa sklepu realizująca Twoje zamówienie.



Przez jaki czas przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Okres przechowywania danych jest zależny od nośnika, na którym znajdują się te dane oraz ich celu. W związku z tym:

  • dane retencyjne przechowywane są przez okres 12 miesięcy, a następnie usuwane;

  • dane zawarte na fakturach/paragonach przechowywane są przez okres 5 lat, zgodnie z wymogami przepisów prawa.

W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe?

ADO zapewnia, że stosuje odpowiednie warunki techniczne i organizacyjne służące zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych przed ich wyjawieniem. W tym celu wprowadzone zostały odpowiednie procedury oraz dokumentacja, a także zabezpieczenia systemów w których przchowywane są dane teleadresowe klientów HAMSTERSHOP.PL.

Jakie masz uprawnienia w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych?

Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez ADO uprawnione są do domagania się od ADO dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych. Nadto osoby te uprawnione są do cofnięcia zgody oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzoru jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych/Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Czy musisz podać swoje dane osobowe?

Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych lub ich usunięcie uniemożliwiało będzie realizację zamówień

Informacje dodatkowe

  • ADO nie dokonuje profilowania w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, ani nie przetwarza danych osobowych w sposób automatyczny i wpływający na Twoje prawa.

  • ADO nie przekazuje danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 


Zamówienia:

Przedmiotem sprzedaży są produkty przedstawione w Sklepie w momencie składania zamówienia.
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, posiadają gwarancję producenta (z zastrzeżeniem informacji podanych w opisie).
Dokładamy starań, aby informacje przeznaczone dla konsumentów zawarte na stronach Sklepu były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym, podane z rzetelnością wymaganą w stosunkach danego rodzaju.
Zamieszczone wizerunki mają charakter podglądowy, w związku z tym mogą się nieznacznie różnić od oryginałów.
Zamieszczone na stronach Sklepu ceny są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego. Ceny mogą również w każdej chwili ulec zmianie (np. wskutek zmian kursów walut lub zmian cen producenta). Jeśli zmiana taka dotyczy towarów zamówionych przez Klienta sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i może anulować zamówienie. Wszystkie ceny są podane z uwzględnieniem wszystkich podatków - tzw. ceny brutto. Podane ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
Zastrzegamy sobie prawo anulowania zamówienia w sytuacji naruszenia warunków niniejszego regulaminu.
Zamówienie realizowane jest w przeciągu 24h do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia go lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeśli dany produkt nie jest dostępny w naszym magazynie czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 3 tygodni (wówczas Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji).
Zamówienia można składać:


- za pośrednictwem strony www.hamstershop.pl poprzez specjalny formularz

- telefonicznie pod numerem 722-293-179 lub 695-754-108

 

Przyjęcie zamówienia będzie potwierdzone pocztą elektroniczną.
Przyjęcie zamówienia nie oznacza, że zostanie ono w pełni zrealizowane. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o w/w kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Aktualny status realizacji zamówienia można sprawdzić na stronie internetowej Sklepu, po zalogowaniu się na swoje konto.


Koszt i forma dostawy:

Nie wysyłamy zamówień za granicę Polski.
Przesyłki są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS
Zastrzegamy sobie prawo wyboru firmy kurierskiej.
Koszt dostawy:
Odbiór osobisty zakupionych produktów: poniedziałek - piątek w godz. 10:00 - 17.00 (sobota 10 – 13, niedziela i święta nieczynne).
Po złożeniu zamówienia prosimy oczekiwać na informację mailową, że produkty zostały przygotowane do odbioru.
Płatność za odbiory osobiste tylko za odliczoną gotówkę.
Przesyłki przygotowane do odbioru oczekują na klienta do 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
Formy płatności:

Dla Państwa wygody przy składaniu zamówień akceptujemy poniższe formy płatności:

- gotówka przy odbiorze
- przelew na konto sklepu

Reklamacje i zwroty:

Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.

Towary ujęte w zakładce KOMIS są używane, nie są produktami nowymi, nie posiadają gwarancji.

Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.

Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą, bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym ze Sklepem, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad. Reklamacje takie rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych.

Reklamacji z powodu różnic wynikających z wyglądu towaru na stronie internetowej, spowodowanych np: różnymi ustawieniami monitora nie uwzględnia się.

Rekamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.

Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zgodnie z art.7 pkt.1 w.w. ustawy warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie dołączone do zwracanych towarów (wysłanie listu poleconego przed upływem 10 dni o rezygnacji z produktu). Ponadto należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego termin wydania towaru oraz kopię dokumentu potwierdzającego zakup.

Zwrot zapłaconej kwoty za towar dokonywany jest przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie do 7 dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy.

Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres korespondencyjny Sklepu:
Pozostałe informacje:

W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres:
hamstershop@hamstershop.pl


Po złożeniu zamówienia, nie istnieje możliwość dokonywania w nim zmian. Nie łączymy zamówień.

Bezpieczeństwo:

Wysyłając formularz rejestracyjny Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w tym formularzu w celu wykonywania czynności związanych z obsługą zamówień, których stroną jest Klient, zgodnie z "Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych", Dz.U. Nr 133, poz. 883.
Wszelkie dane osobowe podane przez Klienta nie będą udostępniane osobom trzecim zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych, o której mowa wyżej.
Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Hamster z siedzibą w Cieszynie, danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Hamster oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 )